Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Chętniej jednak oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Zainteresowanie nimi, ze względu na kiepski stan większości egzemplarzy, było jednak mizerne. Chętniej oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
  
    
    
    
      | MB 310 2.9 D | 
      1992 / 282 | 
      kontener | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 410 2.9 D | 
      1994 / 237 | 
      kontener | 
      16,7 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1996 / 260 | 
      kontener | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TDI | 
      1996 / 284 | 
      kontener | 
      17,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 160 | 
      kontener | 
      14,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2004 / 114 | 
      widelec | 
      60,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2005 / 87 | 
      widelec | 
      65,4 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2005 / 89 | 
      widelec | 
      66,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 
      2006 / 47 | 
      widelec | 
      61,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2006 / 53 | 
      widelec | 
      73,9 tys. zł |