Z giełdy. Elizówka.
            
				Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce. 
Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce. Rocznego furgona, z lekko uszkodzonym zderzakiem, atrapą i maską wyceniono na 91 tys. zł. Niestety, nie znalazł nowego właściciela.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1992 / 176 | 
      laweta | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1993 / 240 | 
      bus (9 os.) | 
      10,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1995 / 322 | 
      furgon | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1997 / 200 | 
      kombi | 
      15,2 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 264 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      1998 / 272 | 
      furgon | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 133 | 
      skrzyniowa | 
      15,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2002 / 149 | 
      furgon | 
      31,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 
      2004 / 102 | 
      furgon | 
      49,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2007 / 32 | 
      furgon | 
      91,5 tys. zł |