Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1989 / 386 | 
      furgon | 
      6,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Courier 1.8 D | 
      1992 / 310 | 
      furgon | 
      3,1 tys. zł | 
    
    
      | Ford Courier 1.8 D | 
      1994 / 265 | 
      furgon | 
      4,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1995 / 312 | 
      skrzynia | 
      11,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1997 / 229 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Escort van 1.8 D | 
      1998 / 178 | 
      furgon | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1999 / 255 | 
      kontener | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 
      2001 / 190 | 
      furgon | 
      32,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 
      2003 / 115 | 
      skrzynia | 
      40,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 
      2005 / 76 | 
      kontener | 
      53,5 tys. zł |