Z giełdy. Kraków
            
				W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł. 
W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł. Na niekorzyść Fiata, w porównaniu z Lublinem, przemawiało to, że miał skorodowane nadwozie. Dla potencjalnych klientów był to wyraźny sygnał, aby walczyć o niższą cenę.
  
    
    
    
      | Star 1142 6.8 D | 
      1989 / 260 | 
      skrzynia | 
      9,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1994 / 270 | 
      furgon | 
      16,3 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 D | 
      1995 / 178 | 
      furgon | 
      14,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1995 / 183 | 
      skrzynia | 
      18,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1997 / 200 | 
      furgon | 
      17,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1998 / 151 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      1999 / 199 | 
      furgon | 
      22,3 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 
      2001 / 190 | 
      furgon | 
      41,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 
      2002 / 130 | 
      furgon | 
      34,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2003 / 115 | 
      furgon | 
      22,5 tys. zł |