Z giełdy. Elizówka
            
				Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową.
Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową, wyposażone w windę marki DHollandia i ładownię zamykaną roletą ze zdalnym sterowaniem. Za dziesięcioletni pojazd, z udokumentowanym przebiegiem (440 tys. km) sprzedający chciał 40 tys. zł.
  
    
    
    
      | MB 100 2.4 D | 
      1992 / 107 | 
      furgon | 
      12,2 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H115 2.5 D | 
      1996 / 108 | 
      chłodnia | 
      12,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1996 / 270 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco EuroCargo 6.0 TD | 
      1998 / 440 | 
      kontener | 
      40,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT 35 2.5 SDI | 
      1999 / 227 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 195 | 
      bus (9-os.) | 
      28,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 
      1999 / 221 | 
      furgon | 
      36,2 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      2000 / 168 | 
      kombi | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      2000 / 160 | 
      brygadowa | 
      34,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.6 JTD | 
      2005 / 114 | 
      skrzynia | 
      55,0 tys. zł |