Z giełdy. Przeźmierowo
            
				W ostatnią niedzielę aura dopisała, a podaż aut była duża. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Więcej niż zwykle było użytkowych pojazdów Renault. Dostawczaki tej marki zbierają w Poznaniu lepsze opinie niż osobówki. Najczęściej pytano o Mastery i Trafiki z końca lat 90. Były jednak one dość drogie. Natomiast niskie ceny (mniej niż 6 tys. zł) przyciągały do Renówek z początku ubiegłej dekady.
W ostatnią niedzielę aura dopisała, a podaż aut była duża. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Więcej niż zwykle było użytkowych pojazdów Renault. Dostawczaki tej marki zbierają w Poznaniu lepsze opinie niż osobówki. Najczęściej pytano o Mastery i Trafiki z końca lat 90. Były jednak one dość drogie. Natomiast niskie ceny (mniej niż 6 tys. zł) przyciągały do Renówek z początku ubiegłej dekady.
W ostatnią niedzielę aby kupić małego dostawczaka wystarczyło 2,5 tys. zł. Na tyle wyceniono Seata Terrę z początków lat 90. Zewnętrznie prezentował się znośnie, środek (zarówno kabina, jak i ładownia) wyglądał jednak tak, jakby znalazł się niedawno w oku cyklonu. Bywalcy tutejszego placu zauważają, że choć wakacje w pełni, to aut i potencjalnych kupujących sporo, transakcji jednak mniej niż w innych porach roku.
  
    
    
    
      | Renault Trafic 2.1 D | 
      1990 / 396 | 
      furgon | 
      5,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1992 / 228 | 
      furgon | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.0 B+G | 
      1993 / 410 | 
      furgon | 
      8,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midliner 4,6 D | 
      1996 / 350 | 
      skrzynia | 
      30,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.4 | 
      1998 / 187 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 
      1998 / 210 | 
      furgon | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      2000 / 146 | 
      furgon | 
      39,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 
      2002 / 160 | 
      furgon | 
      27,6 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 TD | 
      2002 / 150 | 
      skrzynia | 
      42,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Mascott 2.8 TD | 
      2003 / 137 | 
      kontener | 
      63,0 tys. zł |