Wiadomości z rynku

piątek
27 grudnia 2024

Gala Mistrzów - co zrobić, by wygrać

Jest o co walczyć w konkursie Inter Cars
22 kwietnia 2016
Wartościowe nagrody i jedyna w swoim rodzaju, pełna atrakcji, Gala Biesiadna – czekają na laureatów konkursu Gala Mistrzów Warsztatu, organizowanego przez Inter Cars. Jest o co walczyć, więc warto już zaangażować się w uczestnictwo w rywalizacji.
Po rejestracji do udziału w konkursie Gala Mistrzów Warsztatu, flagowej i najważniejszej w roku akcji Inter Cars, teraz pora na aktywne uczestnictwo. Motywacją do tego, by w pełni zaangażować się, są z pewnością, czekające na zwycięzców, atrakcyjne nagrody. Główną jest udział w Gali Biesiadnej, czyli imprezie finałowej, która odbędzie się 7-9 października w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. To oznacza dwudniowy pobyt w luksusowych wnętrzach jednego z czołowych hoteli w Polsce. Inter Cars zadba także o najlepszą rozrywkę dla swoich gości. W piątek specjalnie dla nich wystąpią znane i lubiane kabarety: Paranienormalni, Abelard Giza i Kabaret pod Wyrwigroszem. Sobota natomiast to czas na ukoronowanie całego konkursu, czyli wyjątkową, wieczorną galę. To oznacza: świetną muzykę, super atmosferę i pyszne jedzenie – jednym słowem: mistrzowską zabawę dla mistrzów warsztatu. Oczywiście, kulminacyjnym punktem będzie przyznanie nagród dla tych, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w rankingach. Wręczona zostanie też nagroda specjalna, którą wygrać ma szansę każdy z laureatów. 

Zasady konkursu

Kiedy wiemy już o co walczymy, warto wiedzieć, co zrobić, by przybliżyć się do zwycięstwa. 
W rywalizacji mogą wziąć udział wszyscy klienci Inter Cars: warsztaty, sklepy z warsztatem i firmy transportowe. Rozliczanie konkursu podzielono na pięć regionów. Ma to na celu wyrównanie szans wszystkich uczestników. Rywalizacja odbywa się bowiem między przedsiębiorstwami, działającymi w takich samych warunkach rynkowych i specyfice regionu. 
Aby zdobywać punkty, należy zrealizować plan miesięczny, dostosowany indywidualnie do potencjału danego klienta. Przy jego wyliczaniu oraz przy późniejszym pozycjonowaniu uwzględniane są następujące rynki zbytu: akcesoria, autobusy, ciężarowe, instalacje samochodowe, części do motocykli, akcesoria motocyklowe, osobowe, samochody osobowe, tuning oraz lakiernictwo samochodowe. 
Realizując plan zakupowy, klienci mogą opierać się na całym asortymencie z oferty Inter Cars, z wyjątkiem: urządzeń warsztatowych (WW i WU), rdzeni regeneracyjnych, programów komputerowych, materiałów reklamowych i usług, motocykli, skuterów (nie dotyczy części motocyklowych i akcesoriów motocyklowych), towarów wyprzedażowych i opon.

Rozliczanie konkursu

Etapy konkursu, trwającego od 1 marca do 9 września, rozliczane są w sześciu miesięcznych cyklach: 1.03-9.04, 10.04-9.05, 10.05-9.06, 10.06-9.07, 10.07-9.08, 10.08-9.09. W każdym z nich uczestnikom promocji przyznawane są punkty w trzech kategoriach asortymentowych. Podstawą do tego jest wartość zakupów towarów zaliczanych do: produktów serwisowych, olejów i akumulatorów. W stworzonej w ten sposób klasyfikacji, punkty otrzyma po 100 pierwszych klientów (z najlepszymi wynikami) z każdej kategorii. 
Warunkiem przyznania punktów jest osiągnięcie minimalnego progu zakupowego. Przez to pojęcie rozumieć należy minimalną wartość zakupów klienta, której realizacja jest jednym z dwóch warunków koniecznych do spełnienia, aby zwyciężyć w konkursie. O tym, ile ona wynosi, każdy z uczestników może dowiedzieć się z platformy konkursowej www.myintercars.com. Minimalna wartość zakupów jest tam podawana w odniesieniu do całego okresu promocji, jak i w rozbiciu na cykle miesięczne. Podczas gdy realizacja progu miesięcznego jest warunkiem naliczenia punktów do rankingu, realizacja progu globalnego to warunek zdobycia nagrody. 

Extra złotówki

Do miesięcznych zakupów klienta doliczane są dodatkowe wartości, tzw. extra złotówki. Są one brane pod uwagę przy pozycjonowaniu w kategoriach asortymentowych. To oznacza, że pomogą znaleźć się wyżej w danej klasyfikacji, a dzięki temu uczestnik ma szansę zdobyć więcej punktów w danym cyklu. Extra złotówki są przyznawane za nabywanie towarów partnerów promocji. Tych podzielono na trzy grupy: 35%, 30% i 20%. Podstawą do wyliczenia wartości, która zostanie dopisana klientowi, są całkowite wartości zakupów premiowanych dostawców w czasie 1 miesiąca. 
W grupie 35%, znajdują się produkty partnerów strategicznych promocji, czyli Bosch, Castrol, ZF, Sanchs, Lemförder oraz TRW. Np. jeżeli klient kupi w miesiącu oleje Castrol za 10 000 zł, to jego wartość zakupów jest wyliczana jako 13 500 zł w kategorii asortymentowej „oleje”. Ma to znaczenie przy zajęciu miejsca w rankingu miesięcznym i w punktacji generalnej. Dodatkowe wartości nie wliczają się do realizacji progu.
Informacje dotyczące realizacji planów, zebranych punktów i aktualnego miejsca w rankingu, można uzyskać logując się na platformie www.myintercars.com.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.